به گزارش کرب و بلا، فراخوان مسابقه عکاسی «نگاه سرخ» با موضوع محرم و کودکان، هیئت‌های عزاداری خانگی، تعزیه و آئین سنتی، سوگواری ماه محرم و پیاده‌روی اربعین برگزار منتشر شد.

 

این رویداد ملی به همت باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر «مهرا» با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی همزمان با ایام ماه سوگواری محرم و صفر برگزار می‌شود.

 

بر اساس فراخوان مسابقه، علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد باید عکس‌های خود را حداکثر پنج عکس در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ‌های باشگاه مخاطبان مهرا، مسابقه عکس نگاه سرخ و مسابقه عکس موبایلی، پست یا استوری کرده و صفحه اینستاگرام مهرا با نام mehraclub را به تصاویر منتشرشده الحاق یا تصویر استوری خود به همراه مشخصات فردی را به صفحه رسمی باشگاه مهرا ارسال کنند.

 

عکس‌ها باید با فرمت jpg ثبت شود و علاوه بر دوربین‌های عکاسی، عکاسی با تلفن همراه نیز برای شرکت در مسابقه پذیرفته می‌شود. حقوق چاپ، تکثیر و نشر آثار برگزیده ارسالی برای باشگاه مخاطبان مهرا خواهد بود. در صورت راه‌یابی عکس به مرحله نهایی، ارسال عکس با سایز اصلی ضروری است.

 

آخرین مهلت ارسال آثاربه سوگواره نگاه سرخ 10 شهریورماه است و پس از داوری، برگزیدگان این رویداد 28 شهریورماه معرفی خواهند شد. آثار برگزیده این سوگواره علاوهِ بر تقدیر و اهداء جوایز نقدی، در گالری‌های ایستگاه‌های مترو به نمایش گذاشته می‌شوند.