به گزارش کرب‌و‌بلا طرح مطالعاتی «سفر شهادت» به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری موسسه امام موسی صدر برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش دانشجویان و طلاب علاقه‌مند به شرکت در این طرح، پس از مطالعه کتاب بایستی دیدگاه‌های خود را درباره قیام امام حسین علیه‌السلام و با محوریت کتاب سفر شهادت، حداکثر در یادداشتی 1500 کلمه‌ای در قالب فرم بارگذاری شده در سایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس الکترونیکی ketabkhani@isba.ir ارسال نمایند.

دانشجویان و طلاب برگزیده پس از داوری و بررسی یادداشت‌های ارسال شده توسط دبیرخانه طرح، طی مراسمی با اهدای جوایزی نفیس مورد تقدیر قرار می‌گیرند و آثار برگزیده نیز در قالب کتابچه‌ای به چاپ خواهد رسید.

داوطلبان برای شرکت در طرح مطالعاتی «سفر شهادت» می‌توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی «فیدیبو»، فروشگاه‌های شهر کتاب و یا مراجعه به موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

گفتنی است، این کتاب مجموعه سخنرانی‌ها و نوشته‌های امام موسی صدر درباره واقعه کربلا است.

 همچنین بر اساس این گزارش جوایز 5 نفر اول 20 میلیون ریال، 5 نفر دوم 10 میلیون ریال و 5 نفر سوم 5 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

در اجرای این طرح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی همکاری می‌کنند.
 

photo_2017-02-07_09-25-16.jpg