سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در همایش بسیج و رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش بسیج و رسانه در این استان و با بیان اینکه این همایش از برنامه‌های تخصصی حوزه تخصصی در رسانه است، گفت: در این نشست‌ها باید به اهمیت موضوع انقلاب اسلامی در جهان پرداخته شود.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به ملت ایران توجه دارد، تصریح کرد: اهمیت نظام اسلامی مربوط به فرهنگ انقلاب اسلامی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه «محتوای پیام، جغرافیای مخاطب و ابزار انتقال پیام به مخاطب» را سه ضلع عملیات رسانه‌‌ای برشمرد و بیان کرد: گفتمان در عملیات رسانه‌ای بسیار تاثیرگذار است.

سردار شریف، گفتمان‌ها را ساخته و پرداخته بشر عنوان کرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان کمونیست و فرهنگ غربی از گفتمان‌های مسلط در جهان بود.

وی گفتمان را پایه تمدن بشری دانست و خاطرنشان کرد: یکی از دلایل توجه ویژه افکار عمومی به موضوع انقلاب اسلامی مربوط به این گفتمان است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه امام (ره) گفتمان آخرین دین الهی، کتاب آسمانی و پیامبر (ص) را ارائه کرده است، یادآور شد: هیچکدام از گفتمان‌های موجود در روی زمین نمی‌توانند با گفتمان انقلاب اسلامی رقابت کنند.

سردار شریف گفتمان انقلاب اسلامی را گوهری تابناک و منحصر به‌ فرد پذیرفته شده در افکار عمومی خواند و اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه جهانی موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مدت 36 سال گذشته بر مبنای منطق دینی عمل کرده است، عنوان کرد: نبود رهبران عاقل و با درک صحیح، در جهان مشهود است.

هشدار رهبر انقلاب در سومین ماه جنگ در سوریه

مسئول روابط عمومی کل سپاه پیشرفت نظام اسلامی را به دلیل وجود رهبری هوشمندانه دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری با یک سخنرانی تمام طراحی‌های دشمن را خنثی می‌کند.

سردار شریف با اشاره به چهار سال درگیری تروریست‌ها در سوریه، خاطرنشان کرد: در ماه سوم جنگ سوریه مقام معظم رهبری در سخنرانی در مرقد مطهر امام (ره) فرمودند که «دولت و مردم سوریه اجازه نمی‌دهند دشمنان در سرزمین سوریه کاری انجام دهند» و این امر نشان‌دهنده قدرت رهبری در ایران اسلامی است.

وی به وجود حرکت‌های تروریستی داعش در پاریس اشاره کرد و گفت: رفتار مذکور نشان‌دهنده حرکت ناشیانه غرب در قبال سوریه است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه داعش 500 کیلومتر از مرزهای ایران اسلامی فاصله گرفته است، بیان کرد: اکنون داعش به مرزهای اروپا چسبیده و در این منطقه عملیات تروریستی انجام می‌دهد.

تلاش دشمن برای تخریب 3 بنیان اساسی در ایران

سردار شریف ملت ایران را پیروز میدان حق دانست و تصریح کرد: ملت ایران 230 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و اگر کار خود را مستحکم پیش ببرد، خداوند پیروزی را برای این مردم تضمین کرده است.

وی با تاکید براینکه دشمن از مقابله نظامی با ملت ایران نا امید شده است، یادآور شد: دشمن به دنبال تغییر رفتار در مردم ایران است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه «استحکام بنیاد خانواده بر مبنای فرهنگی دینی، پایبندی مردم به ارزش‌های اسلامی و استحکام رهبری و اعتقاد مردم به رهبری» را دلیل پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: دشمن به دنبال تخریب سه بنیان مذکور در جامعه است.

وی ملت ایران را با بصیرت خواند و بیان کرد: آگاهی دادن رسانه‌ای توسط مقام معظم رهبری و ادامه راه شهدا، سبب ایستادگی مردم ایران در مقابل استکبار شده است.