آستان قدس حسینی و شبکه جهانی الکفیل (پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام) در طرحی جالب اقدام به نام‌نویسی از افراد، جهت زیارت نیابتی نموده‌اند.

این دو پایگاه اینترنتی، صفحه‌ای را برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت در سراسر جهان که بعد مسافت مانع رسیدن ایشان به کربلای معلی شده تدارک دیده‌اند تا عاشقان اباعبدالله و برادر باوفایش بتوانند جهت تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و اخروی در آن ثبت‌نام کنند.

با ثبت‌نام در این طرح، به خدام این بارگاه‌های ملکوتی نیابت می‌دهید تا از جانب خود و یا بستگانتان (چه آنان‌که در قید حیاتند و چه آنان‌که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت به‌جای آورند. شما می‌توانید نام بستگانی که در قید حیات نیستند و فوت کرده‌اند را ثبت نمایید و به این ترتیب ثوابی را نثار روح درگذشتگان کنید.

 شما می‌توانید با رفتن به صفحه «زیارت به نیابت» در پایگاه آستان قدس حسینی یا صفحه «نائب الزیاره» در پایگاه اینترنتی الکفیل نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید. هم‌چنین از طریق این صفحه می‌توانید حرم امام حسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام را به صورت زنده تماشا کنید.

 


زیارت نیابتی امام حسین علیه‌السلام 

زیارت نیابتی حضرت عباس

پخش زنده حرم‌های کربلا