فراموشی رمز عبور

ایمیل خود را وارد کنید


×
نام کاربری شما غیر فعال است. آدرسی ایمیل خود را برای فعال سازی در زیر ثبت کنید.
۴ دقیقه
بازدید: ۹۲۲۰
۱۳۹۴/۰۱/۰۹
در روایات، به زیارت امام حسین (ع) بسیار تاکید شده است و ثواب بسیار زیادی برای آن شمرده اند. از جمله آنکه گفته‌اند: کسی که در روز عاشورا قبر امام حسین (ع) را زیارت کند همانند این است که خداوند را در بالای عرش او ملاقات کرده است.
بازدید: ۸۹۰۱
۱۳۹۴/۰۱/۰۸
اثر زیارت امام حسین (ع) در روح انسان به تذکر منحصر نمی‏‌شود، بلکه در شورانگیزی و ایجاد روحیه انقلابی و دادخواهی نیز تأثیری شگرف دارد زیرا یادآور ستم‌ها و جنایاتی است که بر عترت طاهره نبوی و اهل‌بیت عصمت رفته است و لعن بر قاتلان و ظالمان و دنباله ‏روان آنان است و این نکته مخصوصاً در زیارت سیدالشهدا (ع) بیشتر دیده می‌‏شود.
۷ دقیقه
بازدید: ۷۳۹۴
۱۳۹۴/۰۱/۰۵
ائمه معصومین (ع) برای حفظ شیعه و تفکرات شیعه، گاهی به تقیه مطالبی دیگری را بیان می‌کردند و گاهی به افراد مختلف جواب‌های متفاوت در پاسخ یک سؤال می‌دادند.
۶ دقیقه
بازدید: ۶۱۹۰
۱۳۹۴/۰۱/۰۴
یکی ازموضوعات مهم درمورد واقعه عاشورا، عبرت‌های بسیاری است که از آن برداشت می‌شود .  پیام‌هایی که دانستن آن‌ها برای همگان سودمند، معرفت بخش و آموزنده است .اینک به گوشه ای از آن می پردازیم..
۱ دقیقه
بازدید: ۲۰۸۰
۱۳۹۴/۰۱/۰۴
گرچه نام بهار تداعی‌کننده‌ تازگی و زندگی است و یادآور نور و شادابی و هر آن‌چه زیباست و دوست‌داشتنی؛ اما امسال بااین‌که می‌گویند بهارشده‌ است، نشانی از آن نمی‌بینم. آن‌چه محسوس است بهارِخانه‌ علی (ع) است که می‌پژمرد و غنچه ناشکفته‌‌ بوستان اوست که پرپرمی‌شود.
بازدید: ۷۹۷۷
۱۳۹۴/۰۱/۰۳
همه چهارده معصوم (ع) از یک نور واحد خلق‌شده‌اند و از جهت وجودی و مقام ولایت تکوینی یکسان هستند و امامت هر یک از امامان (ع) به امر الهی بوده است و اگر امتیازی برای امامی نسبت به امام دیگر در احادیث یافت می‌شود، به خاطر این است که هرکدام از امامان معصوم (ع) طبق شرایط خاص زمانه، بهترین رفتار و روش انجام دادند...
بازدید: ۸۹۶۷
۱۳۹۴/۰۱/۰۲
امام حسن مجتبی (ع) در مورد لیاقت برادرش حسین (ع) برای امامت ودیگر چیزها در آخر عمر شریفشان سفارش‌هایی به محمدحنفیه کردند که در ادامه آن را می‌خوانید...
۳ دقیقه
بازدید: ۳۴۳۵
۱۳۹۴/۰۱/۰۱
نگه داشتن حرمت عزداری و غم های مردم حرکتی انسانی است که در تمام دوران ها و در جای جای می توان نمونه آن را دید در ادامه به نمونه عزاداری مردم ایران و به تاخیر انداختن جشن نوروز برای عاشورا اشاره می کنیم...
بازدید: ۳۹۶۹
۱۳۹۳/۱۲/۲۷
با اندکی تامل در روایات و تاریخ می توان دریافت که مختار مورد تایید امامان شیعه بوده است و روایات مخالف را امویان درآوردند تا از قلب شیعه دورش کنند.
بازدید: ۲۹۶۱۰
۱۳۹۳/۱۲/۲۶
از فضائل، مناقب و مقامات عالیه حضرت زهرا (س) ستایش‌های فراوانی شده است و دوست و دشمن، به کمال و عظمت او اعترافات کرده و جلالت شأن وی را ستوده‌اند. اینک این فضائل را از زبان امام حسین (ع) می‌خوانیم.

ارتباط با ما

پیام های خود را از این طریق برای ما ارسال نمایید.

×