فراموشی رمز عبور

ایمیل خود را وارد کنید


×
نام کاربری شما غیر فعال است. آدرسی ایمیل خود را برای فعال سازی در زیر ثبت کنید.
۲ دقیقه
بازدید: ۳۹۳۰
۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یزید ابن معاویه از جمله حکمرانان بنی امیه است که نه تنها مورد لعن شیعیان و محبان اهل بیت علیهم السلام است بلکه بزرگان اهل سنت نیز او را مورد لعن و نفرین قرار داده اند. آنچه در پی می آید دیدگاه شماری از نامداران اهل سنت درباره ی این شخصیت سیاه تاریخ است...
۸ دقیقه
بازدید: ۹۲۶۳
۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سرانجام آن انحراف عظیم و تزلزل بزرگ بعد از رحلت نبى اکرم ایجاد شد، یعنى با اینکه کمتر از سه ماه و نیم از جریان غدیر خم و نصب حضرت امیر(ع) در مقابل ده‌ها هزار نفر نمی‌گذشت و بااینکه همگى با حضرتش بیعت کرده بودند، اما گویا هیچ جریانى رخ نداده است و در زمانى که هنوز جسد مطهر نبى مکرم روى زمین بود، آن‌ها مشغول یکسره کردن مسأله حکومت شدند.
۴ دقیقه
بازدید: ۶۷۳۸
۱۳۹۳/۱۰/۱۳
آنچه ما در این نوشتار بر آنیم که به‌وضوح روشن سازیم، بیان عمق فاجعه و خطر بزرگى بود که می‌رفت اسلام و زحمات پیامبر اکرم و شهدا و فداکاری‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت را از بین ببرد. 
۱۲ دقیقه
بازدید: ۶۶۳۵
۱۳۹۳/۱۰/۱۳
پس از شهادت امام حسن (ع)، امام حسین (ع) نیز راه و روش برادر گرامی خود را پیش گرفتند و به مدت ده سال، تا زمان مرگ معاویه سکوت کردند و قیام نکردند.
بازدید: ۸۰۰۶
۱۳۹۳/۱۰/۱۱
این بحث بی سابقه نیست، اما من به نوبه خود تلاش کردم تا نشان دهم چرا فقها برای قرن‌ها جز در یک بحث کلامی، به عاشورا از زاویه فقه توجهی نکردند و این اواخر چه عواملی سبب شد تا برخی از فقها و نویسندگان، به عاشورا از منظر فقهی بنگرند.
۱۲ دقیقه
بازدید: ۸۵۳۶
۱۳۹۳/۱۰/۱۰
بـعد از برپایی مراسم اربعین حسین علیه السّلام در کربلا،کاروان پیام خون شهیدان ، راهـی «مدینه» شد. 
۷ دقیقه
بازدید: ۵۰۲۱
۱۳۹۳/۱۰/۰۹
 علامه محمد تقی جعفری در مجموعه مقالات زیر به بیان عوامل مهم شناخت و داوری صحیح حوادث بزرگ تاریخی که موجب شکل گیری ارزش ها شده پرداخته است. وی در قسمتی دیگر از این مقالات به بررسی آگاهی امام حسین (ع) از شهادت خونین خود در قیام بزرگ عاشورا می‌‌پردازد...
۱۰ دقیقه
بازدید: ۴۳۵۳
۱۳۹۳/۱۰/۰۹
 علامه محمد تقی جعفری در این مجموعه مقالات به بررسی آگاهی امام حسین (ع) از شهادت خونین خود در قیام بزرگ عاشورا می‌پردازد.
۳ دقیقه
بازدید: ۸۶۵۹
۱۳۹۳/۱۰/۰۸
 علامه محمد تقی جعفری در این مجموعه مقالات به بررسی آگاهی امام حسین (ع) از شهادت خونین خود در قیام بزرگ عاشورا می‌پردازد.
۱۵ دقیقه
بازدید: ۴۰۸۷
۱۳۹۳/۱۰/۰۸
 علامه محمد تقی جعفری مقاله زیر به بیان عوامل مهم شناخت و داوری صحیح حوادث بزرگ تاریخی که موجب شکل گیری ارزش ها شده پرداخته است.

ارتباط با ما

پیام های خود را از این طریق برای ما ارسال نمایید.

×