به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، نام‌نویسی در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفتم مرداد ماه با تأخیر آغاز شد.

مهلت ثبت‌نام در این دوره تا فردا 14 مرداد ماه تا ساعت 24 این روز پایان می‌یابد و دانشجویان علاقه‌مند به سفر عتبات می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک ستاد عتبات دانشگاهیان اقدام به نام‌نویسی کرده و دو بازه زمانی را برای اعزام خود انتخاب کنند.

پس از پایان زمان نام‌نویسی عتبات دانشگاهیان، قرعه‌کشی شده و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد و افرادی که به قید قرعه انتخاب شدند باید ثبت‌نام خود را نهایی کنند، در غیر این صورت افراد ذخیره جایگزین آن‌ها خواهند شد.

امسال هزینه اعزام دانشگاهیان به عتبات به صورت هوایی از 2 میلیون و 200 هزار تومان تا 2 میلیون و 600 هزار تومان و به صورت زمینی از یک میلیون و 200 هزار تومان تا یک میلیون و 600 هزار تومان پیش‌بینی شده است که دانشگاهیان می‌توانند از تسهیلات بانکی دو میلیون تومانی برای این سفر معنوی بهره ببرند.

به گفته حجت‌الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان مهلت نام‌نویسی در این دوره از اعزام‌ها تمدید نمی‌شود و علاقه‌مندان تنها تا فردا فرصت دارند برای نام‌نویسی اقدام کنند.

همچنین با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات؛ قرار است 186 کاروان به عتبات اعطام شوند که 70 کاروان به صورت زمینی و 116 کاروان به صورت هوایی مشرف می‌شوند.

اعزام‌های متقاضیان در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 24 مرداد ماه آغاز می‌شود و اول آبان‌ ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، در هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات 12 هزار نفر از دانشگاهیان در قالب 317 کاروان به عتبات مشرف شدند.