به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، حامد کبودوند شامگاه شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته فرهنگی کربلا با حضور خادمان و مسئولان حرم امام حسین (ع) در قزوین با برنامه‌های دینی و معنوی از جمله پرچم گردانی حرم، ارائه تابلوها و هدایای اهدایی به حرم در قالب برگزاری نمایشگاه و برگزاری شب شعر و خاطره از سوی خادمان آن حرم مطهر همراه خواهد بود.
کبودوند اضافه کرد: با توجه به همکاری دوستان عراقی و تولیت حرم امام حسین (ع) پیشنهاد ما برای برگزاری این هفته فرهنگی بعد از برپایی همایش روز قزوین بوده که به زودی تاریخ دقیق آن نیز مشخص می‌شود.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش حرم مطهر امیرالمومنین، علی (ع) از 11 هزار به 110 هزار متر مربع، گفت: عملیات فاز توسعه این مکان مقدس از سوی ستاد مرکزی و با همکاری تمامی ستادهای استانی به انجام رسیده و شهریور ماه جاری نیز شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
وی، استان قزوین را از استان‌های پیشرو در امر ارائه خدمات فنی و کمک‌های مردمی در این حوزه دانست و یادآور شد: سال گذشته از محل نذورات 30 میلیارد ریال و امسال نیز در مراسم گلریزان ماه مبارک رمضان 12 میلیارد ریال برای ستاد عتبات عالیات جمع آوری شد.