به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا: اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان این‌که فراخوان تمدید پروانه و یا صدور مجوز جدید برای موکب‌داران اربعین در این استان اعلام شده است، گفت: در سطح استان فارس 40 موکب دارای پروانه رسمی هستند که صاحبان آن‌ها برای تمدید پروانه فعالیت خود باید به این ستاد مراجعه کنند.
 

937823_557.jpg


بر مبنای عملکرد موکب‌داران در سال گذشته، پروانه فعالیت را تمدید می‌کنیم 
وی افزود: ما از سال گذشته کار صدور پروانه را برای موکب‌داران آغاز کردیم که این کار هم مطابق با دستورالعمل‌هایی که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات تعریف شده است، ‌انجام می‌شود و امسال هم بر مبنای عملکرد موکب‌داران در سال گذشته، پروانه فعالیت آن‌ها را تمدید خواهیم کرد.


صدور مجوز جدید فعالیت موکب‌داران مطابق با دستورالعمل
قاسمی ادامه داد: در این میان افرادی که علاقه‌مند به ایجاد موکب در ایام اربعین هستند نیز می‌توانند پروانه فعالیت دریافت کنند اما به شرطی که دارای شرایط لازم مطابق دستورالعمل‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات باشند. 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان این‌که مراجعه موکب‌داران طی چند روز گذشته به این ستاد آغاز شده است، گفت: برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام و تمدید مجوز موکب‌داران متعاقبا اعلام خواهد شد.