به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا،حجت‌الاسلام سید رضا فقیهی سخنران بعثه رهبری در جمع اعضای زائران اهل سنت کشور که به منظور زیارت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام به کربلا رفته‌اند، گفت: خداوند را شاکر باشید که در سرزمین کربلا حضور پیدا کرده‌اید.

وی با بیان این‌که کربلا محل شهادت عزیزترین فرزند رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است، افزود: دعا در این جا مستجاب می‌شود، خداوند در قرآن از انسان‌های با ایمان که جانشان را معامله می‌کنند و به شهادت می‌رسند، تجلیل می‌کند.

سخنران بعثه رهبری با اشاره به این‌که دشمن اسلام و قرآن صهیونیزم است، اظهار داشت: یهود و صهیونیزم دشمن شیعه و سنی هستند، آنان قرآن را نمی‌خواهند و به پیامبر ما توهین می‌کنند، پشت سر اختلاف کنندگان دست یهودیان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: کربلا فقط متعلق به شیعیان نیست، متعلق به همه مسلمانان است؛ حتی غیر مسلمانان می‌آیند و حاجت می‌گیرند، کربلا محور اتحاد و وحدت است.

گفتنی است، کاروان زائران اهل سنت کشور از شهرستان سنندج عازم عراق شده و در مدت چهار روز علاوه بر زیارت عتبات عالیات بر سر مزار ملا عبدالقادر گیلانی و ابوحنیفه در بغداد حاضر شدند.