پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا گزارش می‌دهد:

میزبانی مردم عراق از زائران اربعین باید پابرجا بماند:

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات در امور اربعین با اشاره به لزوم ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین، گفت: ما سعی داریم میزبانی مردم عراق از زائران امام حسین (ع) را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

افزایش 25 درصدی اسکان زائران اربعین در منازل مردم عراق:

مسئول طرح لواءالخدمه الحسینیه با اشاره به ساماندهی منازل مردم عراق برای اسکان زائران اربعین حسینی، گفت: اسکان زائران اربعین در منازل مردم عراق امسال نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش می‌یابد.

کاهش 20 درصدی هزینه سفر به عتبات در شب‌های قدر:

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش هزینه‌های سفر به عتبات، اظهار داشت: از ابتدا تا نیمه ماه مبارک رمضان اعزام‌های ارزان قیمت به عتبات توسط سازمان حج و زیارت اجرایی شد. وی گفت: سفرهای ارزان‌قیمت به صورت زمینی است که زائران تا 10 خردادماه به کشور باز می‌گردند و بخش دوم سفرها آغاز می‌شود. مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هزینه سفر به عتبات در این ایام نسبت به سال‌ گذشته 20 درصد کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: سفر به عتبات در شب‌های قدر افزایش پیدا نمی‌کند بلکه با 20 درصد کاهش زائران می‌توانند به عتبات مشرف شوند. وی درباره قیمت‌های کاروان‌های حج و زیارت برای عتبات، گفت: سقف هزینه سفر هوایی به عتبات یک میلیون و 784 هزار تومان پیش‌بینی شده که این مبلغ نسبت به زمان‌های دیگر کاهش پیدا کرده است.

پایان مرحله نخست صحن عقیله بنی هاشم:

مرحله نخست طرح صحن عقیله بنی هاشم، در کربلای معلی پایان یافت.