به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به برگزاری طرح اعزام‌های ارزان‌قیمت در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این طرح سعی شده تا افراد کم‌درآمد نیز به راحتی به سفر عتبات مشرف شوند.

وی با بیان اینکه هدف از ارائه تسهیلات به متقاضیان سفرهای ارزان‌قیمت در ماه مبارک رمضان حضور عاشقان حسینی به این سفر نورانی است، افزود: برای علاقه‌مندان به این سفر 500 هزار تومان تسهیلات با کارمزد 2 درصد اختصاص یافته است که خوشبختانه استقبال خوبی نیز از آن شده است.

آقایی با اشاره به میزان اعزام‌های روزانه به عتبات در طرح سفرهای ارزان‌قیمت، خاطر نشان کرد: روزانه یک‌هزار نفر از اول ماه مبارک رمضان به عتبات اعزام شدند که با توجه به اینکه اعزام‌های ارزان‌قیمت تا 15 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، بیش از 15 هزار نفر در این طرح به عتبات مشرف خواهند شد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام‌های ارزان‌قیمت تا نیمه ماه مبارک رمضان هم‌زمان با 10 خرداد ماه اجرایی می‌شود، گفت: اعزام‌ها در این زمان به صورت زمینی است اما پس از آن علاوه بر اعزام‌های زمینی، اعزام‌های هوایی نیز به صورت ارزان‌قیمت پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، در سال‌های گذشته با توجه به برخی محدودیت‌ها از اول تا نیمه ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات وجود نداشت که امسال با اجرای طرح اعزام‌های ارزان‌قیمت سفر به عتبات اجرایی شد.