پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا گزارش می‌دهد:
 

پرونده هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان بسته شد:

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات با بازگشت آخرین کاروان‌های اعزامی به پایان رسید گفت: در این دوره 12 هزار نفر در قالب 317 کاروان به عتبات اعزام شدند. زارع با بیان اینکه آخرین کاروان‌های دانشگاهی کشور از استان‌های خراسان رضوی و همدان به عتبات عالیات اعزام شده بودند، افزود: در بازه زمانی 4 ماهه هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه یافت، حدود 12 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در قالب 317 کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.
 

توسعه صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی :

با ساخت صحن عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س)، فضایی به مساحت 120 هزار متر مربع در اختیار زائران حسینی قرار می گیرد. عملیات ساخت این طرح از یک سال پیش آغاز شده است.
 

مقاوم سازی ستون حرم اباعبدالله (ع) در مراحل پایانی :

کار مقاوم‌ سازی ستون‌های اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) با کمک‌ها و نذورات مردمی در مراحل پایانی است. پس از مقاوم سازی ستون چهارم، طرح ترفیع گنبد مرقد اباعبدالله الحسین (ع) هم انجام می‌‌شود.
 

مدیر دارالعلوم جامعه نعیمیه پاکستان بعد از زیارت عتبات مقدس عراق به پاکستان برگشت:

دکتر راغب حسن نعیمی مدیر دارالعلوم جامعه نعیمیه و عضو شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان، که به قصد زیارت به کشور عراق سفر کرده بود بعد از زیارات کربلا، نجف، کوفه و دیگر اولیاء و دیدار با علمای شیعه و سنی عراق به پاکستان برگشت. در این سفر دکتر طاهر رضا بخاری، خواجه قطب الدین فریدی، سید خالد، آفتاب بهتی، حبیب الله بهتی، راو شاهد وی را همراهی می‌کردند. دکتر راغب حسن نعیمی مدیر دارالعلوم جامعه نعیمیه که به دعوت شیخ عبد المهدی کربلائی تولیت حرم امام حسین (ع) به عراق سفر کرده بود در نجف با آیت الله العظمی شیخ بشیر نجفی از مراجع شیعه حوزه علمیه نجف اشرف و در بغداد با شیخ مهدی صمیدعی مفتی اهل سنت دیدار کرد.
 

پلیس کربلا از طرح امنیتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد:

«سرلشکر احمد علی زوینی» رئیس پلیس کربلای مقدس روز چهارشنبه از راه اندازی طرح امنیتی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد. زوینی با بیان این مطلب گفت: هدف از این طرح، تقویت امنیت و ثبات این استان در طول ماه مبارک رمضان است. وی افزود: مسئولیت محافظت از بازارها، رستوران‌ها، اماکن مقدس و اماکن عبادی بر عهده ادارات امنیتی و اطلاعاتی است و آن‌ها باید تدابیر لازم را برای حفظ اموال عمومی و جلوگیری از هدف قرار دادن زائران، مراقد مقدسه و نهادهای حیاتی در پیش بگیرند.