به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زائران ایرانی عتبات عالیات به برکت مهمان‌نوازی مردم خوب نجف، کربلا، کاظمین و سامرا و نیز شور و اشتیاق مردم پیرو مکتب اهل بیت (ع) در ایران رو به افزایش است که عاشقانه از هر لحظه برای زیارت اعتاب مقدسه در عراق استفاده می‌کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به رویکرد سازمان مطبوع خود برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به زائران، گفت: همانطور که مردم عراق به ویژه نجف و کربلا علاقه‌مند خدمت‌ بهتر به زائران حسینی هستند، ما هم با همفکری بر آن شدیم تا مسیر بهتری را برای ارائه خدمت به زائران فراهم کنیم.
وی در ادامه از عملیات ساخت هتل مجهز در نجف و بهره‌برداری آن تا سال آینده خبر داد و گفت: یک هتل بسیار مناسب (کربلا الدولی) با مشارکت سرمایه‌گذاران عراقی از یک سال پیش در کربلا به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم آن هم به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: هدف دو شرکت «امید زائر» و «مهر و ماه» با مدیریت سازمان حج و زیارت در مشارکت با سرمایه‌گذاران عراقی، این بود که به نوعی گام سریعتری در راستای توسعه زیرساخت‌‌های عتبات ایجاد شود که به نظر می‌رسد این اقدام اتفاق افتاده است.