به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، حجت‌الاسلام مجتبی منصورآبادی، معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور دیروز، شنبه، 19 اسفند در مراسم ارتقای فرهنگ خدمت به زائران اربعین حسینى در مجموعه فرهنگی آزادی شهر سرچشمه رفسنجان گفت: اگر کسی بخواهد عزیز و مورد احترام مردم و خداوند قرار گیرد، باید به در خانه امام حسین (ع) برود، شهید حججی خادم امام حسین (ع) بود و با اخلاق نیکو با مردم برخورد می‌کرد و همه از وی راضی بودند.
وی افزود: برخی افراد در این دنیا توسط ملک‌الموت و برخی توسط شاگردان ملک‌الموت قبض‌ روح می‌شوند و شهدا کسانی هستند که جان آن‌ها را خداوند می‌گیرد.
معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور با تأکید بر این‌که کسانی که در راه امام حسین (ع) شهید شوند و یا نوکری و خادمی امام حسین (ع) را کنند، خداوند دست‌شان را می‌گیرد و به بهشت راهی می‌کند، تصریح کرد: امام حسین (ع) به خاطر جان‌فشانی و فداکاری که داشتند، خداوند به وی ویژگی‌هایی از جمله استجابت دعا زیر قبه‌اش و شفاعت در تربتش را به این امام همام عطا فرموده است.
منصورآبادی اظهار کرد: خداوند به یاران باوفای امام حسین (ع) و کسانی که از روی خلوص‌‌ نیت با امام حسین (ع) عهد می‌بندند، دنیا، عقبی و اولا را می‌دهد بنابراین خدمت به مردم به ویژه زائران امام حسین (ع) را عبادت بدانید.
معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور تأکید کرد: در سال جاری در ایام اربعین بیش از 400 موکب از ایران در شهر کربلا به زائران امام حسین (ع) خدمات‌رسانی کردند.