به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آئین تجلیل از خادمین اربعین حسینی در استان، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و قدرت‌نمایی تمام عیار در جهان تبدیل شده است.
وی افزود: کرمانشاه دروازه عتبات عالیات است و خدمت به زائرین کربلا از دیرباز در این استان وجود داشته و موقوفات مربوط به این موضوع گواه صادق این ادعاست.
آیت‌الله علما اظهار کرد: بسیاری از بزرگان و علما در مسیر سفر به عتبات عالیات در کرمانشاه اقامت داشتند و بعضا برای همیشه در کرمانشاه ساکن شده و برکات فراوانی را برای این منطقه به ارمغان آورده‌اند.
امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران و خادمین و موکب‌داران اربعین حسینی در استان و تشکر ویژه از مشاور عالی استاندار کرمانشاه به سبب تلاش‌های بی‌وقفه برای بازگشایی مرز خسروی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین، گفت: قبل از اربعین امسال تلاش‌های فراوان و مضاعفی برای آسایش زائرین صورت گرفت که جای قدردانی دارد همچنین موکب‌های اربعین حسینی کمک به‌ سزایی در بحث خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان داشتند که بسیار غنیمت و به موقع بود.
وی افزود: خدمت به زائران سیدالشهدا (ع) سعادتی بزرگ است و خداوند به خدمت‌گزاران این مسیر اجر و پاداش بدهد.