به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، از خرم آباد، اصغر حقی‌پور، رئیس سازمان عتبات عالیات استان لرستان، سوم اسفند ماه در مراسم تجلیل از خادمین عتبات عالیات لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تعداد 30 موکب توسط عتبات عالیات لرستان دایر شد.

وی افزود: یک موکب در مرز کشور با عراق و منطقه مرزی مهران، تعداد 9 موکب در شهرهای نجف، کوت و کربلا و تعداد 20 موکب هم در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرهای استان دایر شد.

حقی‌پور اظهار داشت: در این موکب‌ها با حمایت و مشارکت خیران توسط خادمین لرستانی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی شد.
رئیس سازمان عتبات عالیات لرستان بیان کرد: همچنین ستاد اربعین حسینی با مسئولیت وزارت کشور 13 کمیته تخصصی برای تقویت خدمت و برقراری نظم هر چه بیشتر تشکیل و مجوزهای لازم را صادر کرد.

وی اذعان داشت: به طور میانگین در موکب‌های لرستانی مستقر در مسیر پیاده‌روی اربعین در استان و موکب منطقه مرزی مهران بیش از 15 هزار و 748 خدمت‌رسانی شامل اسکان و سرو غذای گرم ارائه شده است.

حقی‌پور ادامه داد: همچنین در موکب‌های لرستانی مستقر در کشور عراق نیز روزانه به بیش از 16هزار زائر، خدماتی چون سرو غذای گرم و اسکان ارائه شده است.

گفتنی است، در این مراسم از جمعی از خادمان موکب‌های پیاده‌روی اربعین حسینی و خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان قدردانی شد.