به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌وبلا، حجت‌الاسلام یوسف محمدی  اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی (ص) روزهای 23 و 24 بهمن‌ ماه برگزار می‌شود.

وی تجلیل از آیت‌الله مظاهری را یکی از برنامه‌های اصلی این جشنواره برشمرد و افزود: این دوره از جشنواره در روزهای مذکور در اصفهان برگزار خواهد شد و در مراسم اختتامیه از آیت‌الله مظاهری تجلیل خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی (ص) العالمیه اظهار داشت: این جشنواره با حضور طلاب غیر ایرانی و کارکنان جامعه المصطفی (ص) در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره روز 26 بهمن‌ ماه در سالن اهل‌البیت (ع) با سخنرانی آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: از هر ملیت سه نفر از کسانی که موفق شده‌اند حد نصاب مرحله مقدماتی را به دست آورند به مرحله نهایی بخش شفاهی راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: 90 نفر از راه یافتگان در این دو روز با هم رقابت می‌کنند تا تکلیف نفرات برتر با داوری داوران بین‌المللی و استانی مشخص شود.