به گزارش پایگاه تخصصی امام حسین علیه‌السلام کرب‌و‌بلا از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست روسای هیئت مذهبی شهرستان ابرکوه که در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه برگزار شد، با تقدیر از عوامل برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت مذهبی در شهرستان ابرکوه گفت: روسای هیئت با حضور پرشور و مسئولانه خود گرمابخش این انتخابات بوده‌اند.
وی با بیان این‌که هیئت مذهبی، معنوی‌ترین و مردمی‌ترین تشکل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است اظهار کرد: هدف از تشکیل شورای هیئت مذهبی هماهنگی، نظارت و... بر فعالیت هیئت از طریق خود هیئت است.
حسینی کوهستانی از هیئت به‌عنوان نعمتی بزرگ یاد کرد و گفت: دشمنان نیز به ظرفیت هیئت پی برده‌اند و طبیعی است که به فکر افتاده‌اند تا به اشکال مختلف در آن نفوذ کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم رصد فعالیت هیئت توسط شورای هیئت مذهبی تاکید کرد و گفت: هدف تمام فعالیت‌های هیئت باید پیاده‌سازی اهداف قیام امام حسین (ع) در جامعه باشد.
وی با اشاره به برخی از آسیب‌های موجود در حوزه عزاداری افزود: باید آسیب‌های این حوزه توسط مسئولان فرهنگی و مدیران هیئت رصد و برای حل آن برنامه‌ریزی شود.