به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، مهلت ارسال آثار به سومین سوگواره ملی «میعادگاه عاشورایی دانشجویان» که پیش از این، اول آذرماه 1396 تعیین شده بود، به مدت دو هفته و تا 15 آذرماه امسال تمدید شد.

با توجه به درخواست‌ علاقه‌مندان برای حضور در این سوگواره ملی و به دلیل زمان‌بر بودن تولید آثار به ویژه در بخش‌های پادکست و کلیپ‌های تصویری و نیز به لحاظ لزوم رعایت عدالت برای همه شرکت‌کنندگان، این تمدید مهلت برای همه بخش‌های سوگواره در نظر گرفته شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 آذرماه به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

این سوگواره یکی از پرمخاطب‌ترین رویدادهای ملی دانشگاهی در سطح کشور است که با همکاری «جهاد دانشگاهی استان زنجان»، «حسینیه اعظم زنجان» و «سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور» برگزار می‌شود و طی دو دوره قبلی برگزاری این رویداد فرهنگی، آثار برگزیده نیز در قالب سه جلد کتاب، دو مجموعه مولتی‌مدیا و دو مجموعه نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سومین دوره این سوگواره ملی، از مهرماه لغایت پایان آبان ماه سال جاری مطابق با محرم‌ و صفر سال 1439 ه.ق در چهار بخش «شعر»، «عکس» (حرفه‌ای و آماتور)، «قطعه‌های صوتی» (پادکست) و «کلیپ‌های تصویری» فعالیت خود را آغاز کرده است و بر اساس اعلام دبیرخانه سوگواره، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در این سوگواره که پیش از این تا اول آذرماه بود، تا 15 آذرماه تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه سوگواره عاشورایی دانشجویان، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی سوگواره به آدرس www.roozevaghee.ir و کانال تلگرامی به آدرس t.me/rooz_e_vaghee مراجعه و یا با شماره تلفن 301 و 33035300-024 تماس بگیرند.

 

telegram.jpg