به گزارش کرب‌و‌بلا، جمعی از جوانان شیعه ساکن آمریکا اقدام به راه اندازی یک کمپین با محوریت سیدالشهدا (ع) و واقعه عاشورا کرده‌اند.

این کمپین به معرفی حقائق واقعه عاشورا و شخصیت امام حسین (ع) به جهانیان می‌پردازد و در فضای مجازی با هشتگ #say_ya_hussain حضور دارد.

این مجموعه مردم نهاد که چند ماهی است فعالیت خود را با هدف معرفی حقایق واقعه عاشورا و رساندن پیام امام حسین (ع) به مردم جهان شروع کرده، در راستای معرفی ویژگی‌های شخصیتی و هدایت کننده امام حسین (ع) به مردم اقصی نقاط جهان و با نام Say Ya Hussain ( بگو یا حسین ) راه اندازی شده است.

وب سایت Ashura.info از تمامی علاقه مندان به امام حسین (ع) درخواست کرده تا با شرکت در این کمپین، به روشی نوین و به صورت غیرمستقیم، امام حسین (ع) را به مردم جهان معرفی کنند.

اعضای این کمپین از مخاطبانشان خواسته‌اند که تصویری از خود به همراه کاغذی که بر روی آن جملات تعیین شده برای شرکت در کمپین با هشتگ SayYaHussain# وجود دارد را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنند‌. آن‌ها می‌گویند هر کسی در زندگی شخصی و روزمره خود با دیدن هر اتفاقی که به شخصیت امام حسین (ع) مرتبط است، با گفتن یک یا حسین، ایشان را یاد کند‌.

جملاتی از قبیل «اگر ظلم را دیدی و سکوت نکردی ، بگو یا حسین»، «وقتی کسی را بخشیدی و بهش فرصت دوباره دادی، بگو یا حسین»، « هرگاه نیازمندی را دیدی و بی تفاوت از کنارش عبور نکردی ، بگو یا حسین»، «در راه حق از پی سختی‌ها و دشواری‌ها اگر صبور بودی بگو یاحسین» و غیره ... که به زبان انگلیسی ترجمه شده است، برای شرکت در این کمپین، انتخاب شده است.

تصاویر منتشر شده از شرکت کنندگان این کمپین، علاوه بر شبکه های اجتماعی ، در وب سایت رسمی کمپین بگو یا حسین، وابسته به مجموعه عاشورا به آدرس www.Ashura.info/SayYaHussain منتشر خواهد شد، تا تصاویر شرکت کنندگان در اقصی نقاط دنیا به خوبی پوشش داده شود.

اعضای این کمپین اهداف بلند مدت این مجموعه را جلوگیری از اسلام هراسی و معرفی صادقانه واقعه عاشورا عنوان کرده‌اند.