به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از روابط عمومی زیتون، این کمپین که با هدف معرفی جهانی امام حسین علیه‌السلام فعالیت می‌کند، بعد از عاشورا شروع شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

این کمپین 40 کار نیک را در راستای معرفی امام حسین (ع) تعریف کرده که به صورت فردی و جمعی می‌توان آن را انجام داد. از اقدامات جمعی که علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در مؤسسه زیتون به آن بپیوندند، بازدید از بیمارستان و عیادت از کودکان مریض، کودکان کار و... و دادن هدیه به آنان با معرفی امام حسین (ع) است که از اولین جمعه بعد از عاشورا شروع خواهد شد.

نخستین اقدام این کمپین طراحی قلک‌هایی مجازی برای جمع‌آوری پول‌های خرد است که در قالب نذر فرهنگی ارائه می‌شود، بدین صورت که علاقه‌مندان با جمع‌آوری این پول‌ها آن را در راستای اهداف این کمپین به همکاران کمپین بین‌المللی «?who is Hussain» در ایران تحویل می‌دهند.

158.jpg

 

دومین اقدامی که تعریف شده اطعام یک نیازمند است که او را مهمان یک وعده غذایی می‌کنید و با او از امام حسین (ع) و اهدافش صحبت می‌کنید.

شما همچنین می‌توانید این کمپین را به دیگران معرفی کنید و با هشتگ‌هایی نظیر HopeforHumanity ،#whoisHussain# و #مجمع_دوستداران_امام_حسین اقدامات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید که معرفی کمپین به 10 نفر اقدام سومی است که در این کمپین برای مخاطبان معرفی شده است.

 

246.jpg

 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانون فرهنگی زیتون که تنها همکار این کمپین بین‌المللی در ایران است، در اقدامات جمعی، این کمپین را همراهی کنند یا کمک‌های مالی خود را به این کمپین تحویل دهند. کمک‌های مالی جمع‌آوری شده در اقدامات جمعی هزینه شده و برای معرفی جهانی امام حسین (ع) هزینه می‌شود.

آدرس این کمپین در ایران خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، کوچه صبر، کوچه مطهری، بن‌بست صفایی، پلاک 7، کانون فرهنگی تبلیغی زیتون است. همچنین شما می‌توانید اقدامات مربوط به این کمپین را از طریق آدرس اینستاگرام آن _imamhussainlovers@ و وب‌سایت کرب‌و‌بلا دنبال کنید.