به گزارش کرب‌و‌بلا، یاسمن باروتیان مدیر گالری هنری جانا با اعلام این خبر که در دومین گردهمایی «مجمع دوستداران امام حسین علیه‌السلام»، ورک‌شاپی با حضور طراح برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد، گفت: استاد پرویز اسکندپور خرمی که در سابقه خود طراحی نقوش درهای متعددی در حرم‌های مختلفی چون حرم امیرالمؤمنین (ع)، حرم سیدالشهدا (ع) و حرم حضرت عباس (ع) را دارد در این گردهمایی یک ورک‌شاپ دو روزه برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: ایشان همچنین طراحی ضریح حضرت ابالفضل (ع) و حضرت زینب سلام الله علیها در خیمه‌گاه و طراحی ضریح‌های حضرت مسلم‌بن‌عقیل و جناب حبیب‌‌‌بن‌مظاهر علیهماالسلام را در کارنامه کاری خود دارد.

باروتیان همچنین افزود: استاد اسکندرپور در این گردهمایی، «گل و مرغ» را بر روی بوم با تکنیک اکرولیک اجرا خواهد کرد که در آن نگاه ویژه به بانوان مؤثر در واقعه کربلا و اهمیت زنان در این واقعه تاریخی مذهبی با اشارات گل و بوته به تصویر کشیده خواهد شد. گل و مرغ سبکی در نگارگری ایرانی است که نماد موهبت الهی و تجلی ظریف و لطیف آفریدگار است.

گفتنی است این ورک شاپ در روزهای پنجشنبه و جمعه؛ 30 و 31 شهریور ماه، از ساعت 17 الی 21 در محوطه بیرونی کانون فرهنگی زیتون به آدرس تهران، خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، کوچه صبر، کوچه مطهری، بن‌بست صفایی، پلاک 7 و به صورت عمومی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در دومین گردهمایی «مجمع دوستداران امام حسین (ع)» در ورک‌شاپ‌های تخصصی و سایر برنامه‌ها حضور داشته باشند.

جزئیات بیشتر درباره این برنامه در این لینک (https://www.karbobala.com/news/info/4086) قابل دسترسی است. همچنین می‌توانید با مراجعه به این لینک (karbobala.com/special/info/56) گزارش کامل اولین گردهمایی «مجمع دوستداران امام حسین (ع)» را مشاهده کنید.