به گزارش کرب‌و‌بلا، کانون فرهنگی زیتون با برگزاری نشست‌های تخصصی به ترویج فرهنگ و اندیشه حسینی می‌پردازد و در همین راستا نشست تخصصی «امام حسین (ع) و معنای زندگی» در دومین گردهمایی «مجمع دوستداران امام حسین علیه‌السلام» برگزار می‌شود.

این نشست با حضور اساتیدی چون دکتر محمدرضا بیات، استاد گروه کلام و فلسفه دانشگاه تهران و دکتر سید جواد میری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگ برگزار می‌شود.

این نشست برای بررسی مفاهیمی نظیر «چگونه امام حسین (ع) به زندگی خود معنا می‌بخشید!؟» و «مبنا و اصولی که امام حسین (ع) زندگی را بر آن بنیان کرده بودند، چه بود؟» برگزار خواهد شد.

همچنین این‌که «امام حسین (ع) چه هدفی را برای زندگی خود برگزیده بودند؟» و «آیا زندگی ما نیز با مبانی امام حسین (ع) معنادار می‌شود؟» موضوعات دیگری است که در این نشست بحث خواهد شد.

این نشست یکشنبه دوم مهرماه از ساعت 19 الی 21 در محل تهران، خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، کوچه صبر، کوچه مطهری، بن‌بست صفایی، پلاک 7 برگزار خواهد شد.

نشست‌های تخصصی با محوریت موضوع سیدالشهدا (ع) همزمان با فرارسیدن ماه محرم در دومین گردهمایی «مجمع دوستداران امام حسین (ع)» از تاریخ 30 شهریور لغایت 3 مهر ماه در کانون فرهنگی زیتون برگزار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جزئیات مربوط به این گردهمایی را از این لینک (https://www.karbobala.com/news/info/4086)  مطالعه کنند. همچنین می‌توانند با مراجعه به این لینک (karbobala.com/special/info/56) گزارش کامل اولین گردهمایی «مجمع دوستداران امام حسین (ع)» را مشاهده کنند.
 

poster_Event_3.jpg