به گزارش کرب‌و‌بلا، هنر به عنوان یکی از ابزارهای انتقال پیام نقش موثری در انتقال مفاهیم دینی نیز ایفا می‌کند. در همین راستا وب‌سایت کرب‌و‌بلا سعی دارد نگاه خاص‌تری به این مقوله داشته باشد. این وب‌سایت از چند سال پیش سعی کرده است مجموعه‌ای از با کیفیت‌ترین تصاویر مرتبط به سیدالشهدا علیه‌السلام را جمع‌آوری کند. همچنین از طریق تولید تصاویر مدرن، فضای هنری مذهبی را اندکی تغییر دهد.

در همین راستا مجتبی دیبایی مدیر گرافیکی این مجموعه خبر تولید آخرین والپیپر این مجموعه را داد و گفت: آخرین اثر تیم گرافیک این وب‌سایت مزین به نام سیدالشهدا (ع) منتشر شده است که در آن یک تایپوگرافی از نام امام حسین (ع) با بهره‌گیری از خطوط انتزاعی ترسیم شده است.

وی ادامه داد: این تصویر با استفاده از تکنولوژی دو کانال رنگی RGB - BGR با دو دمای سرد و گرم تولید شده است که در واقع از نظر طراح این اثر، رنگ گرم بیان الهی‌تر و محبت آمیزتری از این تصویر را به منصه ظهور می‌گذارد.

دیبایی تشریح کرد: خطوط محبت‌آمیز در قالبی مدرن به عنوان هفتاد و یکمین والپیپر تولیدی گروه گرافیک در وب‌سایت تخصصی امام حسین (ع) قرار گرفته است که علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک بر روی تصویر زیر فایل با کیفیت آن را مشاهده و یا دانلود کنند.

 

Wallpaper(71)-Karbobala_com_(1).jpg

 

Wallpaper(71+)-Karbobala_com.jpg


وی همچنین گفت: تصویر در سایز QHD و با استفاده از نرم‌افزار Adobe photoshop و Adobe illustrator طراحی شده است.