به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از روابط عمومی کانون فرهنگی زیتون، این موسسه که به تازگی واحد آموزش خود را فعال کرده است در اولین تجربه خود اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرد. این دوره در چهار حوزه مدرسه معارف حسینی، مدرسه رسانه، مدرسه هنر و مدرسه پژوهش واحدهای آموزشی ارائه داده است.

مدرسه رسانه یکی از حوزه‌هایی است که با برگزاری کارگاه‌هایی نظیر مجازی‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی همراه است. این کارگاه‌ها با هدف افزایش سواد رسانه‌ای، شناخت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک ضرورت در دنیای مدرن برگزار می‌شود.

در مدرسه هنر کارگاه خط معلی با حضور استاد برجسته این حوزه محمد مهدی بحرینی، طراحی و نقاشی با حضور استاد زهرا شاهسوندی، دوره‌های طراحی و گرافیک در فضای فوتوشاپ و ایلستریتور، دوره‌های عکاسی مبتدی و پیشرفته، آموزش نقش برجسته و... برگزار می‌شود.

همچنین در مدرسه پژوهش با تمرکز ویژه بر موضوع سیدالشهدا علیه‌السلام، معارف حسینی و مباحثی نظیر ویکی‌نویسی و منبع‌شناسی تاریخ حسینی مطرح می‌شود.

این دوره‌ها به صورت کارگاهی و با مشارکت هنرجویان و دانشجویان در حال برگزاری است. جزئیات مربوط به این دوره‌ها در این لینک (zeitoonacademy.com) در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.