به گزارش کرب‌و‌بلا، حجت‌الاسلام حمید احمدی، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین با حضور در مجموعه فرهنگی زیتون از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

وی در این دیدار به تشریح ابعاد فرهنگی و اجتماعی اربعین پرداخت و تاکید کرد: نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های فرهنگی بدون شک تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی این اجتماع میلیونی دارد.

احمدی اظهار امیدواری کرد: با توجه به این‌که کانون فرهنگی زیتون مجموعه جوانی است و ایده‌های نوینی دارد می‌تواند قدم بزرگی در تغییر رویکردهای فرهنگی و نگاه به مسائل دینی بردارد.

ایشان همچنین تاکید کرد: پروژه‌های مختلفی که در این مجموعه تعریف شده است یا این مجموعه نقش حمایتی از آنان دارد مثل دانشنامه تخصصی امام حسین علیه‌السلام، واقعیت مجازی کربلا که در حاشیه گردهمایی مجمع دوستداران امام حسین (ع) به مخاطبان معرفی شد و این مجموعه حامی رسانه‌ای آن محسوب می‌شود، یا کتابخانه تخصصی امام حسین (ع) و پروژه‌هایی از این قبیل فقط با تکیه بر نیروی جوان و نیت پاک عملی است که امید است این مجموعه بتواند آن‌ها را به درستی بهره‌وری کند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین در پایان با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های پیمایشی با هدف آسیب‌شناسی اربعین گفت: مجموعه زیتون می‌تواند با تعامل و همکاری با ستاد اربعین این گونه طرح‌ها را پیگیری کند.