به گزارش کرب‌و‌بلا، کمپین جهانی «?Who is Hussain» همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان و روز جهانی «پناهجو» به طور سراسری و هماهنگ در تمام نقاط دنیا به توزیع بسته‌های افطاری در بین پناهجویان می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، کانون فرهنگی زیتون در پی تفاهم‌نامه‌ای که بین این کانون و کمپین بین‌المللی «?Who is Hussain» شکل گرفته است برای نخستین بار در ایران با این کمپین همکاری خواهد کرد و بمناسبت روز جهانی «پناهجو» به توزیع بسته‌های افطاری در بین پناهجویان خواهد پرداخت.

مسئولین برگزاری این ضیافت افطار، هدف از برگزاری آن را ترویج حس انسان دوستی و اتحاد میان فرهنگ‌های مختلف با محوریت امام حسین (ع)  عنوان کردند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای همراهی با برنامه افطاری پناهجویان که روز شنبه 20 خرداد برگزار خواهد شد به بات تلگرامی  مخصوص این رویداد به نشانی https://t.me/Culturaldonation_bot?start=project4 مراجعه کنند و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است؛ سازمان شیعی «حسین کیست؟» یک سازمان جهانی است که چند سالی است در گوشه و کنار جهان، امام حسین (ع) را به مردم دنیا معرفی می‌کند و از عدالت اجتماعی حرف می‌زند.

گفتنی است تشابه اهداف کانون فرهنگی زیتون و کمپین جهانی «?Who is Hussain» یکی از دلایل اصلی شروع همکاری بین این دو سازمان است، چرا که این کمپین نیز مانند کانون زیتون یکی از اهداف خود را معرفی امام حسین (ع) به تمامی جهانیان در نظر گرفته است. همچنین همکاری با این کمپین جهانی، آغاز مسیر فعالیت بین‌المللی کانون فرهنگی زیتون خواهد بود. 

بر پایه این گزارش، طی تفاهم‌نامه بین این کمپین و موسسه زیتون، در سال جاری فعالیت‌های مشترکی بین این دو سازمان تعریف و اجرا خواهد شد و کانون فرهنگی زیتون متعهد شده است در تهیه محتوای مورد نیاز این کمپین برای معرفی سیدالشهدا (ع) با کمپین جهانی «?Who is Hussain»» همکاری کند. 

 


برای آشنایی بیشتر با مجموعه اقدامات این کمپین بین‌المللی در سطح جهان می‌توانید لینک های زیر را مشاهده کنید:

 

p1b185fk9ausgf1mtasnj4bn6f.jpg

گزارش تصویری از ترویج فرهنگ حسینی در ایالت ایندیانای آمریکا

 

p1b4t77h6l34smdi1noq1gas1qtub.jpg

تصاویری از تبریک سال نوی میلادی به سبک سازمان شیعی «حسین کیست؟»

 

p1b186kvca1fhspgq7p765bt2d6.jpg

300 بی‌خانمان آمریکایی میهمان سازمان شیعی «حسین کیست؟» + تصاویر

 

p1b3317m4lrp1fu0req1g7h1d3e6.jpg

تصاویری از معرفی سید الشهداء (ع) در کنار برج ایفل