به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از تسنیم، «ثارالله» عنوان کتابی مصور از تاریخ زندگی امام حسین علیه‌السلام از ولادت تا شهادت است که از سوی انتشارات موسسه دارالحدیث تولید و به بازار نشر عرضه شد.

بر اساس این گزارش، معاونت فرهنگی و هنری دارالحدیث، سال 92 نخستین نرم‌افزار چندرسانه‌ای را درباره حضرت امام حسین (ع) تولید کرد. در بخش‌هایی از این نرم‌افزار، گزیده‌ای از زندگی امام حسین (ع) به‌ صورت ترکیبی از متن و نقاشی‌های جذاب و در برخی قسمت‌ها از تصاویر متحرک استفاده شده که مخاطب جوان و نوجوان را مشتاق به استفاده از محتوای نرم‌افزار می‌کرد. اکنون این بخش از نرم‌افزار به‌ صورت کتاب مصور منتشر شده و این انتشارات نخستین کتاب مصور را از برگزیده وقایع زندگی امام حسین (ع) به سبکی جذاب و منحصر به‌ فرد منتشر کرده است.

از جمله ویژگی‌های این کتاب این است که برای مخاطبان جوان و نوجوان تهیه شده است و در آن، سراسر دوران زندگی امام حسین (ع) با ادبیاتی روان، خوانا و جذاب به تصویر کشیده شده است.

ویژگی دیگر این کتاب، مصور بودن آن است، این در حالی است که تا کنون کتابی مصور درباره دوران زندگانی امام حسین (ع) تولید نشده است، ضمن این‌که این کتاب کاملا به صورت تمام رنگی است.

این کتاب، مستند به کتاب دانشنامه امام حسین (ع) است که توسط انتشارات دارالحدیث در 12 جلد تولید شده است.

موسسه چندرسانه‌ای «آسمانه» مجری نرم‌افزار «ثارالله» و کتاب مصور «ثارالله» است. نخستین چاپ کتاب «ثارالله» در 156 صفحه مصور با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 35 هزار تومان از سوی معاونت فرهنگی و هنری موسسه دارالحدیث راهی بازار نشر شده است.