به گزارش کرب‌و‌بلا، کانون فرهنگی زیتون در راستای بازنگری و بازنگاری تخصصی موضوع امام حسین علیه‌السلام و پاک‌سازی و آگاهی‌بخشی درباره شخصیت سیدالشهدا (ع) گام برمی‌دارد و در صدد احداث دانشنامه‌ای اینترنتی و تخصصی درباره آن حضرت است.

بر اساس این گزارش، دانشنامه تخصصی امام حسین (ع) یکی از پروژه‌هایی است که در گردهمایی مجمع دوستداران امام حسین (ع) رونمایی خواهد شد.

بر همین اساس نشست تخصصی «ضرورت و نتایج دانشنامه تخصصی امام حسین (ع)» با حضور حسن طارمی‌راد، مدیر علمی دانشنامه جهان اسلام و محمدرضا فخر روحانی، دکترای زبان‌شناسی و استاد دانشگاه برگزار می‌شود و در آن به بررسی ضرورت تدوین این دانشنامه پرداخته خواهد شد. 

مجموعه زیتون در نظر دارد با تولید دانشنامه تخصصی امام حسین (ع) و نشر آن در زبان‌‌های مختلف، توجه محافل علمی ‌و آکادمیک در سطح جهانی را به نام ایشان جلب کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این نشست تخصصی با اهداف این پروژه و چگونگی همکاری با آن مطلع شوند.

این نشست روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 18 در کانون فرهنگی زیتون برگزار خواهد شد.

گفتنی است این گردهمایی در تاریخ‌های 13، 14 و 15 اردیبهشت در محل کانون فرهنگی زیتون به آدرس تهران، خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، کوچه صبر، کوچه مطهری، بن‌بست صفائی، پلاک 7 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرب‌و‌بلا (به آدرس https://www.karbobala.com/news/info/3749) و یا ربات تلگرامی IHLC_bot@ از جزئیات این گردهمایی مطلع شوند.

poster_Event_wiki_copy.jpg