به گزارش کرب‌و‌بلا، نشست «بررسی مسائل و چالش‌های سینمای دینی ایران» با هدف بازبینی کارنامه سینمای دینی در ایران به همت کانون فرهنگی زیتون برگزار می‌شود.

محمد ضیایی دبیر این نشست گفت: نشست تخصصی سینمایی که در گردهمایی مجمع دوستداران امام حسین علیه‌السلام برگزار می‌شود به بررسی مسائل و محدودیت‌های سینمای دینی در ایران خواهد پرداخت.

وی در خصوص مهمانان حاضر در این نشست گفت: یکی از مهمانان این نشست مجتبی فرآورده، تهیه‌کننده فیلم ملک سلیمان است که در حال حاضر فیلم ثارالله را در دست تولید دارد و مهمان دیگر، محمدهادی نائیجی است که فیلم هیهات را در کارنامه کاری خود دارد. 

ضیایی ادامه داد: با توجه به سابقه فیلم‌های دینی در سینمای ایران و کارنامه کم فروغ سینمای دینی در ایران و با نگاه به محدودیت‌هایی که سینمای دینی ایران با آن مواجه است تصمیم به برگزاری این نشست گرفتیم تا بطور کاملا کارشناسی به علل ضعف سینمای دینی در ایران بپردازیم.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری این نشست‌های تخصصی قدمی برای بهبود سینمای دینی مذهبی ایران و لزوم توجه به این مقوله برداریم.

این نشست روز جمعه 15 اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 17 در کانون فرهنگی زیتون برگزار خواهد شد.

گفتنی است این گردهمایی در تاریخ‌های 13، 14 و 15 اردیبهشت در محل کانون فرهنگی زیتون به آدرس تهران، خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، کوچه صبر، کوچه مطهری، بن‌بست صفائی، پلاک 7 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرب‌و‌بلا (به آدرس https://www.karbobala.com/news/info/3749) و یا ربات تلگرامی IHLC_bot@ از جزئیات این گردهمایی مطلع شوند.

poster_Event_cinema.jpg