به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: با توجه به پیش بینیهای انجام شده اربعین 96 شاهد افزایش دو برابری جمعیت زائران هستیم که کمیتههای مختلفی به منظور ساماندهی خدمات اربعین تشکیل شده است و یک همت همه جانبه برای ارائه خدمات هرچه بهتر در اربعین 96 به کار گرفته خواهد شد.

قدرت الله دهقان افزود: از جمله اولویت‌ها یکی اقدامات عقب افتاده سال گذشته و وعده‌هایی است که به مردم دادهایم و یکی دیگر از اقدامات این است که حج و زیارت استان با هماهنگی مرکز، لیست کلی از اسامی مواد اماکن و هتل‌ها استعلام کنند و برنامه ‌ریزی برای اعزام هزار و 202 نفر به عتبات عالیات فراهم شود.

معاون امنیتی استاندار خوزستان بیان کرد: بخش انتقال آب یکی از اولویتها است که از مسابقات قدیمی به شمار رفته و با پیگیریهای استاندار این اقدام عملی شده است و همچنین متناسب با افزایش خودروها باید ظرفیت پارکینگ نیز بیشتر شود.

دهقان عنوان کرد: برای ارائه خدمات حمایت نباید در انتظار تهران و غیره باشیم و باید اقدامات اولیه را خود ما انجام و نسبت به توسعه جاده اقدام کنیم که می تواند باعث کاهش ترافیک در پایانههای مرزی استان شود.

وی ادامه داد: جاده بوستان به چذابه و جاده عبدالخان به سمت چذابه باید توسعه پیدا کند و باید اقداماتی فراهم شود که در مسیر ورودی و خروجی پایانهها کمترین مشکل را داشته باشیم و میتوانیم با مدیریت خوب و استفاده از تجربه گذشته در اربعین 96 خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.