به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از روضه نیوز، علی‌اکبر مداحی، دبیر شورای عالی سازمان بسیج مداحان اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید دارند تا روضه‌ها و عزاداری‌های دهه فاطمیه در حسینیه‌ها و مساجد برگزار شود، بهتر است مداحان نیز به همین شیوه عمل کنند.

وی ادامه داد: ایشان تاکید داشته‌اند دهه فاطمیه به صورت میدانی و دسته‌های عزاداری که مختص عاشورا و تاسوعا است برگزار نشود، هر چند منع نیز نکرده‌اند.

وی با تاکید بر تبیین شخصیت و اخلاق فاطمی در مراسم دهه فاطمیه افزود: اگر ما مداحان زندگی و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها را به درستی برای مردم و نسل جوان تبیین کنیم، مقاومتی که ایشان در دفاع از ولایت و در افشاگری دشمن ولایت داشتند، بهترین سرمشق برای نسل جوان است.

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در واکنش به اظهارات برخی مبنی بر این که حضرت فاطمه (س) فوت کرده و شهید نشده‌اند، گفت: شهادت حضرت زهرا (س) در اثر زحمات و ضرباتی که به ایشان در راه دفاع از ولایت وارد شد نه تنها برای اهل تشیع، بلکه برای تمام اهل تسنن نیز به اثبات رسیده است.

سردار مداحی خاطرنشان کرد: عده‌ای که این بحث‌ها را به میان می‌آورند به دنبال مقاصد دیگری هستند و تمام این سخنان مغرضانه و جهت ایجاد اختلاف است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت در مراسم دهه فاطمیه گفت: مداحان ما نباید با گفتار و رفتار خود به دست دشمن بهانه‌ای دهند تا آن را علیه دین و تشیع استفاده کند.

دبیر شورای عالی سازمان بسیج مداحان در پایان بیان کرد: دشمن از طریق تکفیری‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا میان مسلمانان تفرقه و شکاف ایجاد کند و خواستار ایجاد جنگ شیعه و سنی است و ما نیز نباید بر این امر دامن بزنیم.