به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، یاسمین هوسج، ساکن «آتلانتا»، مرکز ایالت جورجیای آمریکا است که به مکتب تشیع رهیافته است.

وی با اشاره به مشرف‌‌ شدن خود به دین مبین اسلام تأکید کرد: با مسلمان شدنم، امنیت و آرامشی کامل، تمام زندگی‌ام را در بر گرفته است، البته گاهی با روزهای سختی مواجه می‌شوم که با قرائت قرآن، دعا و ذکر مصیبت‌ها و سختی‌هایی که برای اهل‌بیت علیهم‌السلام اتفاق افتاد، تحمل آن روزها برایم راحت و آسان می‌شود.

بانوی مستبصر آمریکایی درباره نحوه آشنایی خود با عترت گفت: از طریق سخنرانی‌های دینی که توسط علمای عراقی پخش می‌شد، با اهل‌بیت (ع) آشنا شدم و علاقه زیادی به آن‌ها دارم.

هوسج در ادامه گفت: این نخستین سفر زیارتی من است و ان‌شاءالله سفرهایم به عراق بیشتر شود، همچنین به کسانی که دوست‌ دارند به این کشور سفر کنند، توصیه می‌کنم به شایعاتی که برخی رسانه‌ها درباره ناامنی این کشور مطرح می‌کنند، اهمیت ندهند و باور نکنند، من یک هفته است که به عراق آمده‌ام و این‌جا فضای امنی حاکم است.

وی در پایان گفت: وقتی به کربلا فکر می‌کنم، واقعه طف و اتفاقاتی را که برای امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) اتفاق افتاد، به یاد می‌آورم و افتخار می‌کنم که توانستم کربلا، این سرزمین مبارک را زیارت کنم و این سعادت بزرگی است که نصیبم شده است.