به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام»، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که از 18 تا 30 آبان ماه سال جاری برای تشرف به عتبات اقدام به پیش ثبت نام نموده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه و وارد نمودن کد رهگیری و کدملی خود از نتایج قرعه کشی انجام گرفته آگاه شوند.

پذیرفته شدگان قرعه کشی یادشده لازم است براساس اولویت‌هایشان که در سایت پیش ثبت نام عتبات عالیات اعلام شده، در زمان مقرر برای قطعی نمودن ثبت نام خود به سامانه  atabat.haj.ir مراجعه نمایند.
لازم است دارندگان اولویتهای (1 و 2 و 3 و 4) قرعه کشی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 92/09/04، اولویتهای (5) از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 92/09/04 و اولویتهای (6) از ساعت 14 بعدازظهر روز دوشنبه مورخ 92/09/04 برای قطعی نمودن ثبت نام در سامانه اقدام نموده و همچنین افرادی که اولویتشان 7 (ذخیره) می‌باشد، جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود روز پنج شنبه 92/09/07 به سایت پیش ثبت نام عتبات مراجعه نمایند مایند.
پذیرفته شدگان این دوره از پیش ثبت نام عتبات عالیات می‌توانند از 23 آذرماه تا 20 اسفند سال جاری با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف شوند.
لازم به یادآوری است فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام بوده و جایگزینی یا انتقال به غیر، میسر نمی‌باشد.

 

 


به نقل از خبرگزاری حج