به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، صالح میرزا آقایی، بازیگر سینما و تلویزیون از حضور در سریال مختارنامه ابراز رضایت کرد و افزود: برای من به عنوان یکی از بازیگران سریال مختارنامه حضور در این سریال موقعیت ارزشمندی بود؛ چراکه توانستم به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای در یک اثر کامل و کم‌نقص و گروهی خوب به ایفای نقش بپردازم، مختارنامه از نویسنده تا کارگردان و طراحی صحنه و موسیقی توسط یک تیم حرفه‌ای انجام می‌شد و خوشحالم که این اتفاق برای من رقم خورد.

وی در ادامه بیان کرد: احساس خوبی دارم که توانستم با کارگردانی چون داوود میرباقری همکاری داشته باشم. نقش من در این سریال نقش شاخصی بود و با وجود آنکه چند سال پیش این سریال از تلویزیون پخش شد، هنوز هم بازخورد زیادی از مردم برای حضورم در این سریال می‌بینم.

بازیگر نقش پسر زبیر در سریال مختارنامه در ادامه توضیح داد: سریال مختارنامه اثری حرفه‌ای بود که سرمایه‌گذاری تلویزیون روی این اثر نتیجه و بازدهی مناسبی در جامعه و بین مخاطبان داشت. من کلکسیونی از نقش‌های منفی را در کارنامه هنری خود دارم، شاید این نقش منفی در مختارنامه نتوانست حس و حال و عشق و ارادت من نسبت به اهل بیت علیهم‌السلام را نشان دهد، اما برای من حضور در این سریال موجب بیشتر شدن این عشق شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون از احساس خود درباره واقعه عاشورا گفت: سال‌ها بود که آرزوی این را داشتم تا بتوانم در سریالی که به تاریخ اسلام می‌پردازد هنرنمایی کنم، خوشبختانه این لطف شامل حال من شد و توانستم به این آرزو دست یابم؛ البته تمامی این الطاف به خاطر دعای مادرم بود، چرا که من بارها از مادرم خواسته بودم که دعا کند تا در یک اثر هنری مذهبی ایفای نقش کنم و بالاخره قرعه به نام من افتاد و توانستم در سریالی به نام و برای امام حسین (ع) بازی کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان بیان کرد: من فکر می‌کنم حضور در چنین سریالی و سریال‌های مذهبی دیگر برکتی در زندگی دارد. با وجود اینکه من در مختارنامه در بین مخالفان اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) بودم، باز هم خوشحالم و افتخار می‌کنم که توانستم توفیق خادمی این امام بزرگوار را داشته باشم.