به گزارش کرب‌و‌بلا، طی تفاهم‌نامه‌ای که بین مؤسسه فرهنگی هنری زیتون و سازمان انتقال خون تهران منعقد شد؛ طرفین توافق کردند اقداماتی را به منظور ترویج هر چه فراگیر‌تر فرهنگ اهدای خون انجام دهند.
بر اساس این تفاهم‌نامه، مؤسسه زیتون و وب‌سایت کرب‌و‌بلا با ایجاد زمینه مناسب و مساعد برای همکاری سازمان انتقال خون با محافل و هیئت‌های مذهبی، به‌عنوان حامی فرهنگی و رسانه‌ای این سازمان نیز فعالیت خواهند کرد.
با توجه به این که هر فرآورده خونی را در مدت زمان محدودی می‌شود نگهداری کرد و مورد استفاده قرار داد، اطلاع‌رسانی و فراخوان‌های مستمر و تدریجی در تمام ایام سال مورد نیاز است که پاسخگوی نیاز سازمان در یک سال کاری باشد.
بر همین اساس مؤسسه فرهنگی هنری زیتون و وب‌سایت کرب‌و‌بلا در نظر دارند به عنوان سفیر سازمان انتقال خون، ضرورت این نیاز را برای هیئت‌ها و مردم معرفی کنند.
بر پایه این گزارش، این سایت و مؤسسه با هدف جلب همیاری مردم و ایجاد فرهنگ‌سازی برای اهدای مستمر خون بخصوص در بین قشر مذهبی جامعه با کمک هیئت‌های مذهبی، با سازمان انتقال خون همکاری خواهند کرد. 

گفتنی است این مؤسسه با هدف ترویج اندیشه و فرهنگ حسینی پیرامون موضوعات و مسائل مرتبط با سیدالشهدا علیه‌السلام فعالیت می‌کند.