به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، انتشارات کاظمی کتاب «او یافت مرا!» را در ادامه مجموعه کتاب‌های روایت براده‌ها منتشر کرد.

در مقدمه این اثر می‌خوانیم: «اول بار که گفتم می‌خواهم سفرنامه‌ای از کربلایی که رفته‌ام بنویسم،‌ همه دوستان و آشنایان خوششان آمده بود و تشویقم می‌کردند؛ یعنی همین طور هندوانه بود که کامیون کامیون می‌رفت زیر بغلم! اما تا حرفم را کامل می‌کردم و می‌گفتم که این کتاب را می‌خواهم به بیان طنز بنویسم،‌ خیلی‌ها لب می‌گزیدند و به فکر فرو می‌رفتند،‌ اول می‌گفتند: جدی؟ بعد می‌گفتند: آخر یک جوری است! و با گفتن این جمله،‌ تیر خلاص را می‌زدند که چرا جدی آن را نمی‌نویسی؟

پیاده‌روی ترش و شیرین است، سخت و نرم است، اما زشت و زیبا نه! همه چیز آن زیباست. «ما رأیت الا جمیلا» زشت ندارد. گریه‌هایش زیباست،‌ خنده‌هایش زیباست، همه چیز آن زیباست، ما رأیت الا جمیلا.»

در پس‌گفتار نیز آمده است: «عقب‌ماندگی مسلمین، آن‌ها را تحت سلطه استکبار قرار داده و در بدترین صورت خود،‌ فرهنگ، سبک زندگی و تمدن شیطانی را بر آنها تحمیل کرده است. انقلاب اسلامی طناب استکبار را پاره کرد و زمینه استقلال و عزت فرهنگی،‌ تولید سبک زندگی اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم کرد. انقلابی که در درون فرد،‌ ایمان به الله و سلوک همگانی به سوی او را ممکن ساخت و در برون و در اجتماع،‌ تمدن نوین اسلامی را نوید داد.»

یادآور می‌شود «او یافت مرا!» سفرنامه پیاده‌روی اربعین همراه با اندکی مزاح است که به قلم رضا عیوضی به رشته تحریر درآمده است و در 176 صفحه،‌ به بهای 80 هزار ریال و در 1000 نسخه به چاپ رسیده است.