به گزارش کرب‌و‌بلا، وب‌سایت کرب‌و‌بلا برای ده شب اول ماه محرم پرونده‌های صوتی منتشر کرده است که در آن مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و مداحی‌ها گردآوری شده است. کسانی که به هر دلیلی توانایی رفتن به مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را ندارند هر شب با مراجعه به این پرونده‌ها می‌توانند در مجلس عزاداری سیدالشهدا (ع) شرکت کنند.

پرونده امشب مربوط به فرزند امام حسن (ع) است. مورخان می‌گویند پس از آن که تمامی اصحاب و بستگان امام حسین (ع)  به شهادت رسیدند و حضرت در گودال قتلگاه در محاصره دشمن قرار داشت، ناگهان عبدالله بن الحسن که هنوز به سن بلوغ نرسیده بود از داخل خیمه ها و از زنان حرم جدا شد و شتابان دوید تا خود را به عموی گرامیش امام حسین (ع) برساند، زینب کبری (س) تلاش کرد تا او را از رفتن به جبهه نبرد باز دارد ولی این نوجوان باوفا مقاومت کرد تا بلکه خود را به عمویش برساند.

محتوای این پرونده با سخنرانی‌هایی از حجه الاسلام انصاریان، دکتر محمد دولتی، حاج محمود کریمی و مجموعه ای از روایت خوانی ها به مدت 5 دقیقه و 42 ثانیه در دسترس شما علاقه‌مندان قرار دارد که با مراجعه به  این لینک (https://www.karbobala.com/special/info/18) می‌توانید آن را دانلود کنید.