به گزارش کرب‌و‌بلا در این نمایشگاه که در آستانه محرم راه‌اندازی می‌شود، برای اولین بار همه ناشران کتاب‌های عاشورایی گردهم می‌آیند و علاقه‌مندان می‌توانند با سهولت بیشتری کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

در این نمایشگاه بیش از 80 ناشر در 2 بخش متمرکز و مستقل دو هزار و 500 عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد.

همچنین مبلغ 150 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر درنمایشگاه با تخفیف 20 درصدی دراختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه آثاری با موضوع امام حسین (ع) و عاشورا، نهضت حسینی، امام حسین (ع) و یاران و اصحاب، هفتادودو تن، امام حسین (ع) فرزندان و خانواده، سیره اهل بیت و ائمه معصومین (ع)، تاریخ اسلام، اصحاب کساء، مناسک و مراسم و آئین­‌های عاشورا، تاریخ تشیع، تحریفات و خرافات عاشورا، تعزیه، اربعین و کتاب های مرتبط عرضه خواهد شد.

اولین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا از تاریخ 5 تا 11 مهرماه درمحل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع درمیدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی کوچه صیرفی پور برگزار می‌شود.

گفتنی است اولین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه قدیم الاحسان، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66415608 تماس بگیرند.

NAMAYESHGAH.jpg