به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از فارس، اولین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا از تاریخ 5 تا 11 مهرماه برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار خواهد شد.

در این فراخوان از کلیه ناشران دعوت شده جهت ثبت­‌نام از تاریخ 25 تا 30 شهریور ماه با توجه به موضوعات و شرایط مندرج، به آدرس اینترنتی  register.tibf.ir مراجعه فرمایند.

نحوه اختصاص غرفه به ناشران داشتن 30 عنوان کتاب مرتبط (به طور مستقل یا با احتساب نمایندگی‌های اخذ شده) اعلام شده و در غیر این صورت کتاب‌های متقاضیان در بخش فروش متمرکز عرضه خواهد شد.

در ادامه این فراخوان به موضوعات و عنوان کتاب‌های قابل نمایش اشاره شده است. این عناوین شامل  امام حسین (ع) و عاشورا، نهضت حسینی، امام حسین (ع) و یاران و اصحاب، هفتاد ودو تن، امام حسین (ع) فرزندان و خانواده، سیره اهل بیت و ائمه معصومین (ع)، تاریخ اسلام، اصحاب کساء، مناسک و مراسم و آئین­‌های عاشورا، تاریخ تشیع، تحریفات و خرافات عاشورا، تعزیه، اربعین و کتاب‌های مرتبط است.

این نمایشگاه از تاریخ 5 لغایت 11 مهر ماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب در محل میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، کوچه نظامیه، کوچه صیرفی­‌پور، مجتمع شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برپا است.

ناشران برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 66415608-66415490 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.