به گزارش کرب‌و‌بلا، یکی از تیزرهای انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و محمدحسین قاسمی رونمایی شد.

یکی از نکات قابل توجه این تیزر استفاده از قطعه‌ای از محسن چاوشی به نام «غدیر خون» است. این قطعه یکی از قطعات آلبوم «سلام آقا» ویژه ماه محرم است.

طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها، این فیلم بلند انیمیشن محرم و صفر روی پرده سینماها می‌رود.

«ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان در دل همه آزادی‌خواهان جهان ایجاد شده است. ناسور به معنی زخمی است که التیام پیدا نمی‌کند و اشاره به روایتی است که‌‌‌‌ می‌گوید واقعۀ عاشورا زخمی بر پیشانی اسلام است که آثارش باقی‌‌‌‌ می‌ماند و از بین نمی‌رود.

کیانوش دالوند در مصاحبه اختصاصی با سایت «کرب و بلا» در خصوص این انیمیشن گفته است: در این فیلم از اشخاصی روایت‌گری‌‌‌‌ می‌‌‌شود که در حادثۀ کربلا بوده‌اند. تم فیلم انتخاب است. هر فردی چند انتخاب دارد. آن پیامی که در این فیلم، پرداخته شده است، انتخاب و انتخابگری است و اینکه هر شخص در زندگی به دوراهی‌هایی‌‌‌‌ می‌رسد که باید انتخاب کند. اینکه آیا اگر در کربلا بود، راه خیر و درست را انتخاب‌‌‌‌ می‌‌‌کرد و به یاری امام‌‌‌‌ می‌شتافت؟ یا او هم مسیر شر را انتخاب‌‌‌‌ می‌‌‌کرد؟

انیمیشن سینمایی «ناسور» بر اساس منابع معتبری از جمله «نفس المهموم» تألیف شیخ عباس قمی و کتاب‌های «لهوف» و «آه» نوشته شده است. تولید انیمیشن سینمایی «ناسور» اوایل سال 1393 آغاز شد و اوایل بهمن‌ماه سال 1394 پایان یافت.