به گزارش  «سایت تخصصی امام حسین علیه السلام» و به مقل ازروضه نیوز؛ فیلمسازان و مستندسازان مطابق سال‌های گذشته می‌توانند با ارسال طرح‌های خود به خانه مستند انقلاب اسلامی برای تولید فیلم‌ و مستند با موضوع زائران اربعین در سال 1395 هجری شمسی، از امکانات این مرکز برای پوشش هر چه بهتر مراسم با شکوه زیارت اربعین در کشور عراق بهره‌مند شوند.

انه مستند انقلاب اسلامی مطابق سال‌های گذشته در نظر دارد تا با ایجاد امکانات برای فیلمسازان و مستندسازان حاضر در مراسم اربعین امسال، شرایط مناسبی را برای این افراد در پوشش مراسم پیاده روی میلیونی اربعین حسینی فراهم آورد.

این مرکز تلاش دارد تا با تأمین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، زمینه‌ای فراهم آورد تا دغدغه‌ای جز فیلمسازی در طول مراسم راهپیمایی اربعین حسینی پیش پای مستندسازان قرار نداشته باشند.

فیلمسازان و مستندسازان می‌توانند حداکثر تا روز 21 شهریور ماه همزمان با روز عرفه، با ارسال طرح‌های خود به خانه مستند انقلاب اسلامی در این طرح ثبت نام کنند و از امکانات آن در طول مراسم اربعین بهره ببرند.

خانه مستند انقلاب اسلامی به عنوان یکی از خانه‌های زیرمجموعه سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بعد از تهیه فیلم‌های مستند محصولاتی که از نظر هنری از کیفیت بالایی برخوردار باشند، خریداری می کند و از مجاری مختلف به نمایش می گذارد.