به گزارش «سایت تخصصی امام حسین علیه السلام» به نقل از وب سایت رسمی حرم  مطهر امام حسین (علیه السلام) این وب سایت با انتشار اطلاعیه ای در خصوص صفحات جعلی موجود در شبکه های اجتماعی منتسب به این وب سایت ضمن هشدار در این خصوص کانال رسمی این وب سایت را درشبکه تلگرام معرفی کرد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد :

بارها مشاهده گردیده است صفحاتی در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستگرام با نام های حرم مطهر امام حسین (علیه السلام)، کربلا و یا اسامی مشابه به عنوان صفحه رسمی حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) فعالیت می نمایند. این صفحات که در کنار موضوعات گوناگون مذهبی به موضوعات سیاسی نیز پرداخته اند. تصاویر حرم مطهر را از سایت رسمی و یا صفحات سایت حرم در شبکه های مجازی کپی کرده و با لوگوی خودشان در صفحات جعلی منتشر می کنند، برای بسیاری از مردم به عنوان صفحه رسمی حرم مطهر تداعی شده است.

بدینوسیله به اطلاع عموم مردم می رساند؛ حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) به غیر از صفحاتی که در ذیل وب سایت رسمی حرم مطهر امام حسین علیه السلام ( http://imamhussain.org/persian) ثبت شده است، دارای صفحات دیگری نمی باشد. 
به عنوان مثال بسیاری از صفحات یا کانالهای تلگرامی همچون «کانال کربلا» در تلگرام که هیچ ارتباطی با حرم مطهر ندارد و توسط اشخاصی نامعلوم از خارج کشور عراق مدیریت می شود یکی از بنرهای کانال رسمی حرم مطهر را کپی و پس از تغییر آدرس از آن به عنوان تبلیغات از صفحه جعلی حرم مطهر استفاده کرده است. لذا لازم دانستیم این اطلاعیه را جهت آگاهی عمومی از سایت رسمی حرم امام حسین (علیه السلام) منتشر کنیم.

کانال رسمی حرم امام حسین (علیه السلام) :

http://telegram.me/joinchat/BrWE5TvDIe10J_7piFLyxg