به گزارش کرب و بلا به نقل از فارس، شاپور پولادی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، گرایش به زیارت عتبات عالیات در اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت، بنابراین باید زیرساخت‌های لازم به منظور خدمات رسانی به زائرین فراهم شود.

پولادی با اشاره به اینکه ناهماهنگی بین مدیران ملی و استانی در زمینه مدیریت اربعین باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده می‌شود، ادامه داد: تأمین زیرساخت‌های مناسب اربعین نیازمند تصمیم‌گیری و مدیریت هماهنگ ملی و استانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره حجم تردد زائرین در مهران و عدم پاسخگویی زیرساخت‌های شهر برای خدمات رسانی به زوار اربعین، گفت: باید تردد زائرین در مسیرهایی خارج از شهر مهران صورت گیرد و رفت و آمد زائرین به داخل شهر به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل در شهر ایلام دارای نابسامانی‌های عدیده‌ای است، گفت: متولیان امر با هم فکری و همکاری با هم نسبت به ساماندهی حمل و نقل شهر ایلام اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین بر ساماندهی امداد خودروها از جمله شناسنامه‌دار کردن و بغل‌نویسی آنها تأکید کرد.