سایت کرب و بلا در راستای اهداف انسان دوستانه و با توجه به احساس مسئولیتی که در قبال جامعه خود می‌کند همکاری خود را با سازمان انتقال خون ایران برای ترویج فرهنگ اهدای خون و آموزش‌های مناسب در زمینه بهداشت فردی آغاز کرده است.

با توجه به این که هر فرآورده خونی را در مدت زمان محدودی می‌شود نگهداری کرد و مورد استفاده قرار داد یکی از اولین موارد مورد گفت و گو در این طرح اطلاع رسانی و فراخوان‌های مستمر و تدریجی در تمام ایام سال است که نیاز سازمان را در یک سال کاری برطرف کند.

سازمان انتقال خون در روزهای خاصی از سال شاهد استقبال شدید هموطنان است که به مراکز این سازمان مراجعه می‌کنند که این استقبال شدید هم موجب معطلی مراجعه کنندگان شده و هم نیاز کشور به فرآورده های خونی کشور را برطرف نمی‌کند. برای حل این مشکل سازمان انتقال خون اقدام به ایجاد طرح پذیره نویسی در این سازمان کرده است٬ و هر شخص با مراجعه به این مرکز ثبت نام شده و با توجه به نیاز سازمان در روزی خاص برای اهدای خون از ایشان دعوت می‌شود.

پرتال هیئات با توجه به ارتباطی که با هیئات و تشکل‌های مذهبی دارد اطلاع رسانی این امر مهم و نیاز اساسی کشور را وظیفه خود دانسته در راستای رفع این نیاز تمام تلاش خود را خواهد کرد. معرفی و درخواست پذیره نویسی٬ کلاس‌های آموزشی و افزایش سطح بهداشت فردی و دوری از رفتارهای پر خطر بخش‌هایی هستند که در مرحله نخست این طرح مورد نظر است

اعیاد شعبانیه و تعطیلات نیمه شعبان می‌تواند زمان مناسبی برای هیئات باشد تا با مراجعه به مراکز اهدای خون اطلاعات مناسبی از مراحل اهدای خون در طول سال و همچنین روزهای ماه مبارک رمضان که در پیش روی ماست کسب کنند. و این زمان را برای ورود به جمع اهدا کنندگان زندگی انتخاب کنند.