به گزارش کرب و بلا، محمد ضیایی تجدد، مسئول بخش پرتال سایت کرب و بلا در نشست مشترکی که بین مسئولان این سایت و سازمان انتقال خون صورت گرفت، گفت: این سایت در نظر دارد به عنوان سفیر سازمان انتقال خون، ضرورت این نیاز را برای هیئت ها و مردم معرفی کند.
وی ادامه داد: این سایت با هدف جلب همیاری مردم و ایجاد فرهنگ سازی برای اهدای مستمر خون با کمک هیئت های مذهبی، با سازمان انتقال خون همکاری خواهد کرد.
در ادامه این دیدار بشیر حاج بیگی، سخنگو و مدیر کل سازمان انتقال خون گفت: این سایت با همکاری هیئات مذهبی می تواند کمک شایانی به شکل گیری این فرهنگ در بین مردم و لایه های مختلف اجتماع داشته باشد.
حاج بیگی افزود: این کار باقیات الصالحات است و بدون شک هیئات مذهبی می توانند با توجه ویژه به این امر، در راستای رفع این نیاز ضروری اقدام کنند.
مدیر کل سازمان انتقال خون گفت: این سازمان بر لزوم توجه به مستمر بودن این امر در بین مردم تاکید دارد. چرا که اهدای خون دفعه ای نیاز فعلی کشور را تامین نخواهد کرد.
 محمد حسین اربابی فر، سردبیر سایت کرب و بلا نیز در پایان گفت: با توجه به ضرورت این موضوع این سایت همزمان با ماه شعبان کار خود را در این راستا آغاز خواهد کرد.