غرفه حرم مطهر از آغازین روز برپائی نمایشگاه قرآن شاهد حضور گسترده و چشمگیر بازدید کنندگان از نمایشگاه بوده است . دست اندرکاران غرفه حرم مطهر نیز تلاش نموده اند تا دکور خارجی غرفه مشابه فضای حرم مطهر باشد، اقدامی که معنویتی خاص به فضای نمایشگاه داده و دلهای مشتاقان زیارت این بارگاه مطهر را به سوی خود می خواند.

در حاشیه این نمایشگاه فرصتی برای بازدیدکنندگاه فراهم گردیده تا از طریق سایت رسمی حرم مطهر به زبان فارسی در بخش نائب الزیاره ثبت نام نموده تا خادمان حرم مطهر به نیابت از ثبت نام کنندگان مراسم زیارت حضرت امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام را بجای آورند . آمار ثبت نام کنندگان در این بخش بنا به اعلام مسئولان غرفه و آمارهای موجود، روزانه از مرز 600 نفر فراتر رفته است..

یادآور میگردد آستان مقدس عباسی در فستیوالها و همایشهای داخلی و خارجی حضور فعال داشته و غرفه آستانه مقدسه همیشه با استقبال بازدید کنندگان همراه بوده است. این مشارکت نیز در راستای عرضه دستاوردهای عمرانی و علمی در این آستانه مقدسه بعد از سرنگونی رژیم بعثی حاکم بر عراق در سال 2003 میلادی و شکل گیری مدیریت شرعی آن ، صورت گرفته است.
منبع:خبرگزاری الکفیل