به گزارش کرب و بلا به نقل از تسنیم، سعید اوحدی گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده وضعیت هتل‌ها و خدمات به زائران عتبات از این پس بهتر از ایام گذشته خواهد بود و این مهم در سفر اخیر مسئولان حج و زیارت و بعثه نیز مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفت.
وی ادامه داد: مردم نیز تا جایی که می‌توانند برای سفر به عتبات در تمامی ایام از کاروان‌های مجاز اقدام کنند تا دچار مشکل در ارائه خدمات یا سایر دغدغه‌ها در این سفر نشوند.

اوحدی از افزایش تعداد سفرهای هوایی به عتبات در ایام نوروز امسال خبر داد و افزود: برای ایام نوروز 120هزار نفر به ترتیب اولویت‌بندی عازم عتبات خواهند شد و شاهد رشد تعداد سفر از طریق هوایی هستیم.
وی همچنین گفت: سعی شده با توجه به مدیریت قیمت‌ها شاهد افزایش قیمت محسوسی نباشیم، اما افزایش جزئی قیمت در این سفر انجام می‌شود که البته این موضوع خارج از اختیار ماست.
عتبات نوروزی امسال از تاریخ 21 اسفند تا 15 فرودین 95 انجام می‌گیرد و در این دوره از سفرها که از طریق ثبت‌نام در سایت انجام گرفته نزدیک به 120هزار نفر عازم عتبات عالیات می‌شوند؛ در این دوره از اعزام زائران به عتبات بسته سفر به سامرا نیز گنجانده شده و متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل از آن نیز بهره بگیرند.