به گزارش کرب و بلا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در چهاردهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات، کاروان دختران مجرد فقط به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند.
 
براساس این گزارش، برای نخستین بار است که دانشجویان دختر در کاروان های ویژه خواهران دانشجو بدون همراه وارد کربلای معلا می شوند.
 
رضا همدانی، نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در مراسم استقبال از دختران زائر به کربلای معلا گفت: شما سفیران دو سویه جمهوری اسلامی ایران هستید که با حضور معنوی خود به این سرزمین، معرفت و بصیرت را کسب می کنید و در بازگشت نیز این معنویت را به جامعه دانشگاهی انتقال می دهید.
 
وی افزود: شما نخستین گروه دختران دانشجو هستید که به صورت مجرد وارد کربلای معلا می‌شوید و به یقین حضور معنوی شما در فضای دانشگاهی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین تلاش کنید از این فرصت به خوبی استفاده کنید.
 
گفتنی است، با هماهنگی سازمان حج و زیارت، بانک ملت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در این دوره برای تمامی زائران وام یک میلیون تومانی بانک ملت در نظر گرفته‌ شده است که دانشجویان نیازی به سپرده‌گذاری ندارند و کارمزد آن 4 درصد است.